Вдома / Авто / Isuzu VehiCross футуристичний японський позашляховик

Isuzu VehiCross футуристичний японський позашляховик

6

У 1993 році концепт цього дивовижною зовнішності автомобіля був представлений на токійському автосалоні. Історія його виробництва не виглядає довгою, але зате який дизайн, яка якість! Цей автомобіль поєднує в собі грубуватий надійний позашляховик і елегантніше, яскраве, спритне спортивне купе. Така цікава комбінація робить VehiCross воістину ексклюзивною машиною з чарівною зовнішністю.

2

Трохи історії

Для ринку Японії VehiCross проводився протягом всього двох років, з 1997 по 1999 рік; для американського споживача цей оригінальний позашляховик виготовлявся з 1999 по 2001 рік. Незважаючи на настільки коротку історію виробництва, цей автомобіль встиг знайти своїх відданих шанувальників по всьому світу, які до сих пір ставлять цю модель на відміну від багатьох сучасних машин такого типу.

В японській ері Isuzu VehiCross можна умовно виділити два етапи: виробництва стандартного серійного VehiCross і випуск лімітованої серії з 175 екземплярів. На додаток до базової комплектації в стандартній моделі покупцям пропонувалося багато додаткових опцій, серед яких були протитуманні фари, накладки на пороги, різні мультимедійні дрібниці і багато чого іншого. Спецсерія автомобіля, випущена в 1999 році, пропонувала шкіряну оббивку салону, пластикову обробку дверей в червоно-чорній гамі, номерну табличку і брелок (з номером від 1 до 175), хромовані диски і ще деякі цікаві деталі, яких не було в стандартній моделі.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Саме згадана лімітована версія Isuzu VehiCross лягла в основу створення цієї моделі для американського ринку. В першу чергу автомобіль став леворульних. Саме рульове колесо також було замінено. В американську версію VehiCross був встановлений новий, більш потужний двигун. Зміни торкнулися ходової, інтер'єру, електрики, оптики і мультимедійних. Крім базової, на ринки США вийшла дещо різниться модифікація автомобіля під назвою Ironman.

Стандартна модифікація зазнала у 2000 році невеликою рестайлінг. Серед основних змін збільшений діаметр коліс, деякі перетворення в інтер'єрі та екстер'єрі. Випуск моделі Isuzu VehiCross в США був повністю припинений на початку 2001 року.

Під капотом Isuzu VehiCross

Тридверний позашляховик для японського ринку випускався з досить потужним шестициліндровим V-подібним двигуном об'ємом 3,2 л. Цей мотор має потужність 215 к.с. при максимальному показнику в 5400 об / хв. Крутний момент становить 284 Нм при 3000 об / хв.

Американська версія VehiCross оснащувалася подібним, тільки більш сучасним двигуном об'ємом 3,5 л і аналогічної японцеві потужністю в 215 к.с. Максимальний крутний момент в американській версії автомобіля становить 310 Нм при 3000 об / хв.

Isuzu VehiCross обладнаний трансмісією з системою TOD (Torque-On-Demand). Завдяки цій системі через частки секунд після запуску двигуна, коли включається тільки задній привід, на передні колеса передається необхідна частина крутного моменту, яка сама визначається системою в залежності від таких критеріїв, як кут повороту рульового колеса, інтенсивності подачі палива і інших показників. Водій бачить роботу цієї системи на приладовій панелі, де присутній піктограма передніх і задніх коліс, яка запалюється зеленим світлом, а кількість таких підсвічених її елементів говорить про ступінь передачі крутного моменту на передні колеса.

4

TOD контролюється окремим комп'ютером, який зчитує інформацію з багатьох датчиків, перетворює її і видає необхідну команду для реакції системи. Цей комп'ютер в механізмі автомобіля індивідуаліст і його робота не пов'язана ні з чим іншим, крім налагодженої роботи системи трансмісії. Таку трансмісію доповнює автоматична чотириступінчаста коробка перемикання передач.


Вже давно відомо, заголовок як прибрати подряпини на пластиці в салоні автомобіля .

Як самостійно відрегулювати потік світла фар автомобіля? Відповідь можна дізнатися тут .

Дивіться, як проточити диски системи гальмування самостійно? Детальніше тут.


Підвіска в машині встановлена ​​досить жорстка. Пасажирам попереду не відчуваються дорожні вади, а ось ззаду автомобіля це більш помітно. Фронтальна частина підвіски представлена ​​поперечними здвоєними важелями, пружинами і стабілізатором поперечної стійкості. Задній міст зі стабілізатором висить на п'яти важелях і пружинах. Хорошу роботу ходової доповнюють газові амортизатори.

Система ABS автомобіля працює досить добре, хоча при їзді по асфальту це не завжди помітно, а ось по бездоріжжю в самий раз. Як передні, так і задні гальма в машині дискові вентильовані.

Витрата палива в Isuzu VehiCross, принаймні в його японської версії не дуже економічний: 18 л по місту і 10 л при їзді по трасі. Обсяг паливного бака при цьому достатній 85 л.

Інтер'єр

Салон Isuzu VehiCross досить комфортний, як для пасажирів першого ряду, так і заднього сидіння. Регульовані передні крісла спортивного типу пропонують бічну підтримку. Посадка в позашляховику висока, зручна, забезпечує хорошу оглядовість попереду. Рульове колесо легко підлаштовується під свого штурмана. Задня стінка також має можливість регулювання, хоча, справедливості заради, варто сказати, що оглядовість як на задньому, так і на передньому сидінні не вражає.

5

Саме з цього на японському ринку машина випускалася з вмонтованою камерою на задньому склі, зображення якої транслювалося на моніторі, встановленому на передній консолі. Посадка на заднє сидіння незручна. Передні крісла хоч і відхиляються, але цього недостатньо для того, щоб безперешкодно потрапити в задню частину салону. В цілому оснащення салону досить проста, без надмірностей і розкоші.

Значний зовнішній вигляд

Зовнішній вигляд автомобіля Isuzu VehiCross досить екстравагантний. Він помітно виділяється навіть на багатолюдних дорогах великого мегаполісу. Низ машини надійно захищений від дрібних пошкоджень дорожньої галькою, щебенем або піском пластиковою накладкою уздовж всього кузова. У задні двері вмонтована запаска, яка, на жаль, обмежує видимість при їзді. З іншого боку, верх цієї ж двері оснащений аеродинамічним крилом, що підкреслює спортивні якості цього автомобіля.

Цей рамний позашляховик має значних розмірів дорожній просвіт 210 мм. Розміри автомобіля дуже компактні 4,13 м в довжину, 1,79 м в ширину і 1,71 м у висоту. Колісна база 2,33 м. При своїй відносно невеликій масі в 1750 кг у VehiCross хороша вантажопідйомність і значний обсяг багажного відділення в 1426 л (при складеному задньому сидінні).

В цілому кузов Isuzu VehiCross складний з плавних ліній і м'якого переходу від основної частини до капоту, який, до слова, дуже таки масивний. Передні фари краплеподібної форми. Автомобіль посаджений на 16-дюймові диски з колесами 245/70 R16.

Відео Isuzu VehiCross

Підсумок

прохідність цього позашляховика чудова. Хоча, в ім'я її конструкторам довелося пожертвувати керованістю і деякими іншими характеристиками. У будь-якому випадку, це більше іміджевий автомобіль, можна навіть сказати, колекційний. Загальний його випуск за 4 роки (як в Японії, так і в США) не перевищує 10 тисяч. Можливо, автокомпанія Isuzu при створенні цієї моделі мала на меті лише прикувати погляди автолюбителів до свого бренду.

vidpovidi

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *