Вдома / Авто / Підрамник автомобіля: навіщо він потрібен і як зробити підрамник на Ниву 2121

Підрамник автомобіля: навіщо він потрібен і як зробити підрамник на Ниву 2121

1

Що таке підрамник автомобіля? Підрамник не той елемент, який присутній в конструкції кожного автомобіля. Це пристрій, який, до речі, можна зробити самому, є деталлю, покликаної підвищити стійкість машини, зробити її більш жорсткою при їзді, безпечнішою для водія і пасажирів. Цей нескладний механізм надійно фіксує систему підвіски, значно покращуючи експлуатаційні характеристики автомобіля.

2

Використовувати підрамник в пристрої машин почали ще в 30-х роках минулого століття для поліпшення показника керованості і досягнення надійності в автомобілях з легким кузовом і важким двигуном. Основне завдання цієї стабілізуючої конструкції утримувати важкі внутрішні елементи машини, щоб уникнути деформації її легкого корпусу. Зараз цей жорсткий елемент встановлюється при виробництві на багато сучасних автомобілів.

3

Ще однією функцією підрамника є комфорт в салоні для пасажирів: основні вібрації нижній частині кузова нівелюються цією конструкцією, відповідно в машині не відчуваються нерівності і інші дефекти при їзді. Для досягнення цієї мети підрамники передбачаються в таких комфортабельних автомобілях, як, наприклад, лімузин.

Підрамник не завжди підходить лише для тих легковиків, які мають рамну конструкцію кузова .

Для машин, у яких при виробництві не передбачений цей фіксує елемент, його можна встановити в процесі тюнінгу. В такому випадку підрамник можна:

  • купити готовий (відповідно до маркою і моделлю);
  • зробити під замовлення;
  • виготовити самому.

у першому випадку гроші можуть бути даремно витрачені, якщо автомобіль не новий і давно їздить по дорогах, оскільки геометричні показники машини, які враховуються при створенні підрамника, можуть в процесі експлуатації дещо змінитися і його неможливо буде бути правильно встановлено.

4

Замовляючи виготовлення цього цікавого елемента тюнінгу або роблячи його самостійно, можна також потрапити в халепу і отримати непотрібний підрамник, а то й враховувати всі необхідні геометричні показники і особливості конструкції того автомобіля, для якого він створюється.

Так що, ідеальний підрамник для вашого залізного коня потрібно вибирати або конструювати самому , враховуючи всі тонкощі будови і стану вашого автомобіля.

Конструкція підрамника і його різновиди

Підрамник являє собою металеву зварену конструкцію з таких матеріалів, як легка, але міцна сталь або алюміній. Цей агрегат кріпиться до нижньої частини кузова на лонжерони різними способами:

  • за допомогою проходять крізь них довгих шпильок за допомогою гайок;
  • болтами;
  • сайлентблоками.

На різні автотранспортні засоби кріпиться один (для підтримки якоїсь конкретної частини в площині днища), два (передній і задній) або три підрамника (передній, задній і середній). Середній — підрамник роздавальної коробки, відповідно він грає роль підтримки КПП, задній є опорою і захистом редуктора заднього моста або рейки задніх коліс, а передній утримує в першу чергу двигун.

Форма підрамників також буває різна: він може бути квадратним , Н-образним, у вигляді хрестовини і більш складної конструкції зі зміщеними і вигнутими елементами. Чим складніше конструкція підрамника, тим більше він впливає на жорсткість корпусу машини.

Переваги та недоліки підрамника

Серед основних переваг такого пристрою, як підрамник, можна визначити такі:

  • підсилює лонжерони, що в свою чергу робить всю конструкцію автомобіля більш стабільною і міцною;
  • поглинає вібрації, створювані роботою мотора і виникають при їзді по дорожньому полотну з нерівностями;
  • є додатковим захистом для картера, роздавальної коробки і КПП при можливих ударах;
  • виконує функцію допоміжної точки опори для автомобільних вузлів;
  • покращуєкерованість автомобіля, а також комфорт в салоні при їзді по горбатих дорогах;
  • дає можливість вдало поєднувати в одній машині важкий двигун і легкий корпус, надаючи легковику більш спортивний характер.

Безумовно, установка підрамника має і деякі недоліки.

По-перше, монтаж підрамника на автомобіль передбачає в результаті більш жорстку конструкцію кузова, що в разі аварії може вплинути на безпеку пасажирів; здатність корпусу машини до деформації знизитися і сила удару не зможе гаситися належним чином.

По-друге, за рахунок установки підрамника трохи зменшиться величина дорожнього просвіту. Це може стати проблемою при поїздках по проселочним НЕ облаштованим дорогах і іншої подібної бездоріжжю.

6

Крім того, в разі аварії, після повернення кузова при ремонті в первозданний вигляд може знадобитися і заміна підрамника, яку, по правді кажучи, краще здійснювати в спеціалізованому автосервісі .

Установка підрамника на ниву своїми руками

Якщо ви все таки вирішили, що вашому залізному коню необхідна наявність підрамника, вам буде цікаво дізнатися, як правильно зробити підрамник на ниву 2121.


Найбільша модель серії заголовок Гігант Ford F650

Що таке новий Isuzu VehiCross футуристичний японський позашляховик .

Для чого потрібен захист піддону картера двигуна? Дивіться тут.


Одним з автомобілів, на якому найчастіше власники додатково встановлюють підрамник, є вітчизняна Нива. Саме ця модель після недовгого часу починає страждати прогниває підлогою. Причина цього погано продумана конструкція автомобіля: основні його робочі вузли прикріплені до підлоги. Цей недолік став причиною того, що на Ниву стали ставити підрамники частіше, ніж на інші машини. На прикладі цього всюдихідного роботяги ми і постараємося розглянути, як же зробити цей елемент тюнінгу своїми руками.

Для створення підрамника і його монтажу знадобляться такі інструменти і предмети, як болгарка, зварювальний апарат, захисна маска для обличчя, рукавички, дриль, кутова лінійка, керн, молоток і чертілка по металу. Як матеріали в одному із запропонованих власниками Ниви варіанті використовуються:

  • куточок 63х63 мм довжиною близько 1,2 метра (з невеликим запасом);
  • дві пластини 0,5 см завтовшки розмірами 20х25 см;
  • дві пластини 0,5 см завтовшки розмірами 10х22 см (на них буде закріплюватися підрамник);
  • 1,5 м профільної прямокутної труби розміром 40х20 мм;
  • 4 болта 12х1,25 для кріплення підрамника до лонжеронів;
  • 4 болта М10 для скріплення підрамника з кронштейнами раздатки.

Для початку, готовий підрамник потрібно правильно приміряти до місця майбутнього закріплення на лонжерони і нанести на них відмітини для подальшого свердління отворів в місцях кріплення. Далі, праворуч і ліворуч необхідно просвердлити по два отвори: одне з боку салону для подальшого монтажу зміцнюють підлогу автомобіля пластин і одне крізь лонжерон по раніше зробленим матюками. До речі, капелюшки болтів, якими будуть закріплюватися пластини з салону, варто до них приварити.

5

Трохи послабивши гайки кріплення роздавальної коробки, далі монтуємо підрамник, добре затягуючи гайки. Кронштейн раздатки потрібно відкрутити, перевернути догори ногами і закріпити до підрамника. Болти і гайки затягуємо тільки тоді, коли виставимо роздавальну коробку так, щоб фланці її ведучого вала і проміжного вала кардана не стануть в один рівень. Затягуємо гайки і ось, підрамник готовий. Сідаємо на водійське крісло і насолоджуємося процесом водіння, якщо все зробили правильно.

Дивіться, як зробити підрамник на Ниву своїми руками

Підсумок

При правильному підході до створення та встановлення підрамника , розуміння конструкції автомобіля і уважності у вас неодмінно вийде зробити все своїми руками.

vidpovidi

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *