Вдома / Техніка та комп’ютери / Як Яндекс відрізняє платні посилання від природних?

Як Яндекс відрізняє платні посилання від природних?

Добрий день, дорогі блогери і вебмастера. Сьогодні спробуємо зрозуміти, як Яндекс відрізняє платні посилання від природних і разрушем міфи за 10 кроків!

Вступ. Нікому не секрет, що в могутньому seo співтоваристві залишається як і раніше багато школярів або просто тих, хто досі не адаптувався до суворих реалій російської seo. З кожним роком їх кількість зменшується, але з’являються нові, ті, хто думає просування сайтів — халявний золотий копальня. Та це копальня, але вже сама назва говорить про те, що халявним це справа бути не може.

До чого я хилю? У 80% оптимізаторів, просування сайтів асоціюється з покупкою посилань. А раз справа стосуватися покупки, то навіщо витрачати час на ручний підбір донорів, їх фільтрація, виявлення і відсів гірших, коли можна просто купити 10к посилань через агрегатор, і нібито отримати бажаний ефект. Ось тут-то і виникають перші проблеми. Про них і погоримо нижче.

Зміст статті:

Основні помилки при покупці платних посилань

  • Покупка посилань в великій кількості (посилальний вибух);
  • Покупка посилань на тематичних ресурсах;
  • Покупка посилань в неякісних донорів (% індексації менше 50 або просто купівля у дорвеїв);
  • Посилання, що розміщуються донорами, знаходяться в наскрізних блоках, або поряд з ще 10 не тематичними посиланнями. І тому легко палятся ПС;

І це далеко не все…

Як бачите, всі проблеми пов’язані з простими наївними помилками. Які допускають оптимізатори, думаючи, що вони розумніші ПС, або, що функції обхитрения ПС візьме на себе агрегатор. А агрегатор — це всього лише бізнес-проект, який запрацює бабки і звалить в потрібний момент.

Як Яндекс відрізняє платні посилання від природних

Для того, що б алгоритм був як можна просто для сприйняття, я не став його наводити у вигляді графа, з використанням близько 2000 ребер. Все набагато простіше, я візьму для прикладу метод 10 кроків і розглянемо типову сторінку тексту містить посилання(та).

Умовні позначення: +0,1 до означає +0,1 до ймовірності, що це посилання платна. Відповідно +0к числовий показник ймовірності залишається незмінним. Як Яндекс відрізняє платні посилання від природних? Посилання на сайт — SEO, якість і шкоду.

Читаємо уважно і запам’ятовуємо!

  • Крок 1: Це SEO текст? Так: +0,1 до Ні: +0к

Поясню: Тут мається на увазі якість самого тексту. Його нудота ключовими словами, обсяг, унікальність, наявність медіа-контенту, граматичні помилки і т. д. За свою багаторічну історію, Яндекс відрізняє seo текст, від роману А. С. Пушкіна з імовірністю 98,9%. Робіть висновки.

  • Крок 2: Текст тематичний для цього сайту? Так: +0к Немає: +0,1 до

Поясню: В цьому випадку ПС бере весь пул текстів, які є на сайті й ін параметри, бездоганно обчислює тематику сайту, та порівнює з тематикою статті, аналізуючи семантичну характеристику самого тексту.

  • Крок 3: Помічений даний сайт в продажі посилань на інших сторінках? Так: +0,1 до Ні: +0к

Поясню: Дані з інших сторінок обчислюються на основі цього ж алгоритму. Якщо сайт новий і цей параметр поки невідомий, то після перевірки всього сайту, він буде перерахований, на основі отриманого пізніше результату. До уваги береться наявність «Непот» фільтра.

  • Крок 4: Відповідає чи акцептор (на кого була поставлена посилання) тематиці даного ресурсу? Так: +0к Немає: +0,1 до

Поясню: Тут все просто, якщо це наприклад портал, то цей параметр не береться до уваги, а якщо промисловий з посиланням на сайт косметики, то підозр з боку ПС йому не уникнути.

  • Крок 5: Посилання розташована в контексті? Так: +0к Немає: +0,1 до

Поясню: Бувають випадки, коли недбайливі веб-майстри навмисно ставлять посилання в окремий блок, зі своїм власним стилем, завдяки якому, він виділяється з тексту. Так робити не можна.

  • Крок 6: Наявність ключових (заборонених) слів, що вказують на продаж посилань? Так: +0,1 до Ні: +0к

Поясню: До таких слів належать: «Постовий»:, «Спонсор статті»:, «На правах реклами»: і т. д. Ви прямим текстом говорите, що сайт барыжит торгує посиланнями. Основні помилки в СЕО оптимізації.

  • Крок 7: Посилання збігається з Title, h1, description більше ніж на 90%? Так: +0,1 до Ні: +0к

Поясню: Часто веб-майстрам настільки лінь придумувати назву статей, заголовками, поспішаючи заробити гроші, що з ними збігаються в добавок і анкор посилань. Виключення настільки малі, що це можна вважати статистичною похибкою.

  • Крок 8: Посилання видно з тексту? Так: +0к Немає: +0,1 до

Поясню: Посилання, посилання, що б по ній переходили користувачі. Якщо вона не виділяється із загальної маси тексту, то це говорить про її неприродності в більшу сторону.

  • Крок 9: Є на сторінці посилання на інші сайти (домени)? Так: +0к Немає: +0,05 до

Поясню: Коли користувач пише повноцінну статтю, як правило, він посилається більше ніж на один джерело. А сеошники, щоб даремно не зливати передається вага, намагаються використовувати або одну, або максимум два посилання, але на один і той же ресурс. Даний критерій оцінки не є критичним, оскільки передбачає безліч винятків.

  • Крок 10: Посилаються інші сайти, на дану сторінку? Так: +0к Немає: +0,05 до

Поясню: Як правило ті статті, які не цікаві користувачам, говорять про те, що їх написали для інших цілей. Якщо не згодні, читайте: «Якісний сайт на думку Яндекса»

Підіб’ємо підсумки

Як Яндекс відрізняє платні посилання від природних? Я недаремно навів цих 10 кроків, бо, як він наочно показує ефективність обчислення платності посилань. У своєму ж алгоритмі, Яндекс використовує граф, де кількість ребер може досягати 100 000. Завдяки відпрацьованим алгоритмом, точність обчислення наближається до 95%.

Тепер, коли Ви знову почнете писати Платоше, з питанням: «Чому на сайт накладено фільтр?», згадайте, чи дійсно з вашими посиланнями все добре.

Вдалого просування вам!

vidpovidi

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *