Вдома / Техніка та комп’ютери / Чому телефон не підключається до WiFi і що робити?

Чому телефон не підключається до WiFi і що робити?

Сьогодні ми прийшли до такого цікавого факту, що якщо комп’ютер або ноутбук є не в кожній квартирі або приватному будинку в місті, то вже мобільний телефон або планшет є фактично в кожному. Нормальний сучасний мобільник дозволяє вийти в мережу Інтернет через модуль бездротового зв’язку і радіти принад глобальної павутини. Але іноді це може бути пов’язане з деякими технічними проблемами, з-за яких на певному етапі підключення відбувається збій і телефон не підключається до WiFi мережі. Почати треба з того, що встановити причину чому це відбувається, а вже потім думати — що робити і як виправляти. Давайте розглянемо основні причини і способи їх усунення.


Телефон не бачить бездротову мережу

Найчастіше це відбувається з тими смартфонами, які прийнято називати «Сірими», тобто з ввезеними в Росію без сертифікації. Яскравий приклад — iPhone або iPad, привезений в Росію із США. Його бездротової адаптер працює за Американським стандартом і може бачити тільки 11 радіоканалів. А в налаштуваннях Вай-Фай на роутері за замовчуванням виставлений регіон Росія, передбачає використання 13 радіоканалів. І якщо він з якої-небудь причини буде використовувати 12-й і 13-й канали, то телефон просто не побачить мережа WiFi і не зможе до неї підключиться. У перевантаженому діапазоні 2.4 GHz багатоповерхівок це зустрічається суцільно й поруч.
Вирішується це просто. Треба зайти у веб-інтерфейс Вашого роутера (зазвичай через 192.168.1.1 або 192.168.0.1) і в основних параметрах бездротової мережі або поставити регіон США:

Або вибрати використовуваний канал вручну:

В цьому випадку краще вибирати непересічні канали 1, 6 або 11.

А ще буває таке, що смартфон не бачить мережу Вай-Фай тому, що у нього поганий контакт між антеною та радіо-модулем. Таке часто зустрічається у телефонів і планшетів Lenovo, наприклад. Варто трохи далі відійти від роутера і телефон вже не підключається до WiFi, у той час як інші пристрої на цьому ж місці працюють відмінно. У такій ситуації рішення одне — розбирати і пропоювати.
Не дружите з паяльником? Тоді пряма дорога в сервісну майстерню.

Йде постійне отримання IP адреси

Тут причина зазвичай у відключеному на роутері DHCP-сервер. Відповідно, адреси автоматично клієнтам не видаються, телефон не може підключитися до Вай-Фай і йде нескінченна отримання IP-адреси.

Вирішити проблему можна зайшовши на роутер в розділ налаштування локальної мережі LAN і включивши DHCP сервер.

Якщо доступу до налаштувань бездротового маршрутизатора немає, то можна спробувати прописати Айпі вручну. Для цього треба зайти в параметри підключається до мережі і в полі «Налаштування IP» поставити значення «Користувача». Після цього нижче з’являться додаткові:

Примітка:
На деяких сучасних телефонах в настоянках WiFi є окремий пункт — «Статичний IP».

Єдина умова — ви повинні знати, які параметри треба прописувати — підмережі, шлюз, DNS-сервер.

Помилка аутентифікації WiFi

Помилка автентифікації при підключенні телефону до WiFi зазвичай означає лише помилку в паролі, яку допустив користувач при його введенні. При цьому зазвичай ніяких повідомлень про це не виводиться. Андроїд просто пише «Збережено, захист WPA2»:

Інший момент, якщо Ви вже користувалися цією мережею раніше, а тепер смартфон не підключається. Як правило, це відбувається якщо пароль WiFi був змінений на роутера або точки доступу, а в пам’яті мобільного пристрою зберігаються старі дані. Щоб виправити ситуацію — просто видаліть мережу зі списку.

Після цього знову спробуйте підключитися до неї і введіть новий пароль.

А ще помилка автентифікації на Андроїд дуже старих версій може виникнути із-за того, що телефон, вірніше його операційна система не вміє працювати зі стандартом безпеки WPA2-PSK, який встановлений на роутері. З кожним роком таких примірників залишається все менше, але вони поки ще зустрічаються.

vidpovidi

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *