Вдома / Техніка та комп’ютери / Огляд інді-платформер Stigmat

Огляд інді-платформер Stigmat

Stigmat — інді-платформер від розробника Akakiy Petrushkin і паблішер скандальної гри Bloodbath Kavkaz . На відміну від минулого дітища, в Stigmat до справи підійшли більш грунтовно. Скажу чесно — я не люблю платформери, бо після кількох невдалих спроб мій геймпад з розмаху летить в найближчу стіну. Знаєте, я з тих людей, кому вистачає одного погляду на ігровий рівень, щоб зрозуміти, пройду я його чи ні. Зазвичай на цьому й закінчувалось моє знайомство з іграми подібного жанру. Але Stigmat зовсім не така — загорнута в обкладинку простеньких геймдізайнерскіх рішень, вона раз по раз підносить сюрпризи, які ну ніяк не чекаєш.







По суті все платформери однакові — акуратно доберись з одного кінця карти в інший, намагаючись вмирати якомога менше. У цьому плані розробники Stigmat пішли легким шляхом, особливо не заморочуючись з сюжетної складової і промальовуванням рівнів. «Але чому ж тоді відрізняється гра від інших представників жанру?» — Запитаєте ви. Справа в тому, що на перший погляд, Stigmat здається набагато простіше, ніж є насправді. Наш герой — це якесь дивне жовте створення без рук і очей. Він починає з одного боку рівня, а з іншого видніється двері, що символізує перехід на наступний рівень. Між заповітним виходом і нашим єством перебуває ключ, який відмикає двері. Здавалося б, все просто — долаючи перешкоди, ми добираємося до ключа, а потім стрімко мчимо до дверей. Але не тут-то було! Як тільки гравець забирає ключ, рівень повністю (або частково) перебудовується — додаються нові перешкоди, які найчастіше змушують задуматися: «А чи можливо це взагалі пройти ?!». По суті, перед нами два рівня в одному, що не дає можливості швиденько, після 20-30 невдалих спроб, вивчити «патерн» проходження. Це цікаво. Потрапляючи на кожен новий рівень, здається, ніби складніше вже нікуди, але як тільки досягаєш ключа — розумієш, як сильно помилявся.



Обзор инди-платформера Stigmat