Вдома / Техніка та комп’ютери / Як зробити зведену таблицю в Excel

Як зробити зведену таблицю в Excel

Зведені таблиці в Excel дозволяють проаналізувати дані, які знаходяться в одній великій таблиці. Причому вихідна таблиця, яка буде використовуватися для аналізу, може бути створена як в Excel, так і в іншій базі даних, або іншому документі.

Все що потрібно, це вибрати необхідні заголовки для рядків і стовпців з існуючої таблиці. Також Ви зможете застосовувати фільтр до всієї зведеної таблиці в цілому, або тільки для значень, які вказані в назві рядків і стовпців. 

Тепер про вимоги, яких необхідно дотримуватися при створенні зведеної таблиці в Ексель. Вихідні дані повинні бути представлені у вигляді таблиці, у якій повинно бути назва для стовпців, тобто шапка. Для цих цілей відмінно підійде створення розумної таблиці в Excel . Також вона не повинна містити порожні рядки, стовпці і осередки. Не повинно бути прихованих рядків / стовпців і об'єднаних осередків.

Тепер розглянемо приклад створення зведеної таблиці . Припустимо, у нас є дані магазину одягу з продажу: який продавець, якого числа, що з товарів продав і на яку суму.

Как сделать сводную таблицу в Excel

Щоб зробити зведену таблицю, виділяємо будь-яку клітинку з таблиці вихідної, потім переходимо на вкладку «Вставка» і натискаємо на кнопочку «Зведена таблиця» .

З'являється наступне діалогове вікно. У ньому потрібно вказати діапазон або назва таблиці з вихідними даними, причому тут є можливість вибрати її з іншого джерела. Потім відзначте маркером, де помістити створюваний звіт. Зробимо його на новому аркуші. Натисніть «ОК» .

У відкритій книзі Excel створиться новий лист, на якому буде розміщена, поки ще порожня зведена таблиця.

Справой боку відобразиться список полів і областей. Поля — це все заголовки стовпців, які були в вихідної таблиці. За допомогою мишки ми будемо перетягувати їх в одну з чотирьох областей, розташованих нижче. Таким чином, формуючи зведену таблицю.

Додані поля будуть відзначені галочкою. В областях таблиці, Ви зможете міняти їх місцями, щоб домогтися такого виду таблиці, який найбільше підійде для аналізу Ваших вихідних даних.

Тепер давайте визначимося, за яким принципом будемо аналізувати дані . Наприклад, потрібно дізнатися, який саме продавець, продав який товар в кожному місяці і на яку суму.

Фільтрувати дані по всій таблиці ми будемо по продавцям: вибираємо продавця, в таблиці відображаються продані товари. Затискаємо лівою кнопкою миші поле «Продавець» і перетягуємо його в область «Фільтр звіту» . Таблиця змінилася, а доданий поле тепер відзначено галочкою.

Як рядків для зведеної таблиці виберемо «Товари» . Аналогічним чином перетягуємо потрібне поле в область «Назви рядків» .

Зверніть увагу, в області можна вставляти по кілька полів. Наприклад, в рядках зведеної таблиці виберемо товари і вкажемо ціну. Товари стали випадають списками, в яких відображена ціна. Якщо спочатку вказати ціну, а потім товари, то списком, що випадає стане ціна. Тут порядок полів має значення.

Якби у нас в початковій таблиці був стовпець «Одиниці» . Те дана зведена таблиця показувала б, який продавець, в якому місяці, скільки продав одиниць товару за певною ціною.

В область «Назви стовпців» перетягнемо поле «Дата» . Щоб відобразити продажу не за кожен день, а, наприклад, по місяцях, клікніть по будь-яку дату правою кнопкою миші і виберіть з меню «Групувати» .

Далі вибираємо, з якою по яку дату хочемо виконати угруповання, і з яким кроком.

Таблиця прийме наступний вигляд.

Тепер в область «Значення» перетягнемо поле «Сума»

Як бачите, відобразилися просто числа, хоча в початковій таблиці було задане числовий формат осередків для даного стовпця, він також може бути грошовий і фінансовий. У стовпці «Дата» формат осередків був теж відповідний — дата.

Щоб це виправити, в зведеній таблиці виділяємо потрібний діапазон комірок і натискаємо праву кнопку миші. Виберіть з меню «Числовий формат»

У наступному вікні вибираємо «Числовий» , можете поставити галочку в поле «Роздільник груп розрядів» і натисніть «ОК» .

Після того, як ми врахували всі необхідні поля вихідної таблиці, можна починати працювати зі зведеною таблицею в Excel . Вибираємо продавця: можете вибрати одного, декількох або відразу всіх, поставивши галочку в пункті «Виділити кілька елементів» .

Також можете використовувати фільтр для рядків і стовпців. У прикладі це товари і місяці. Наприклад, поставивши галочки в полі Костюм і Штани, можна дізнатися на яку суму їх було продано усіма продавцями або конкретним продавцем.

В області «Значення» можна налаштувати параметри для поля. У прикладі виводиться сума значень: Рома в лютому продав сорочок на суму 1 800.00. давайте подивимося, скільки це штук. Кількома лівою кнопкою мишки по рядку «Сума по полю …» і вибираємо з меню «Параметри полів значень»

У наступному вікні зі списку вибираємо «Кількість» , виберіть те, що підходить саме для Вашої таблиці, та натискаємо « ОК ».

Тепер, дивлячись на таблицю, можна зрозуміти, що Рома в лютому продав дві сорочки.

Тепер зробимо, щоб загальний фільтр для таблиці був по місяцях. Міняємо області: в «Фільтр звіту» перетягуємо поле «Дата» , в «Назви стовпців» «Продавець»

Така зведена таблиця покаже, на яку суму, і будь, продав товарів кожен продавець за весь період або за певний місяць.

Зверніть також увагу на стрічку. При виділенні будь осередків зі зведеної таблиці, на ній з'являється вкладка «Робота зі зведеними таблицями» з двома подвкладкамі «Параметри» і «Конструктор» .

Загалом, розповідати про зведені таблиці можна дуже довго. Вони мають безліч різних налаштувань. Здійснюйте форматування таблицю на свій смак, міняйте поля вихідної таблиці в різних областях зведеної таблиці, щоб отримати саме той результат, який потрібно проаналізувати конкретно у Вашому випадку. Не бійтеся натискати на різні кнопки в стрічці або в контекстному меню, в разі чого, завжди можна скасувати невірні дії за допомогою гарячих клавіш Ctrl + Z .

Сподіваюся, тепер Ви розібралися, як зробити зведену таблицю в Excel.

vidpovidi

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *