Вдома / Техніка та комп’ютери / Як зробити колонки в Word

Як зробити колонки в Word

При роботі в текстовому редакторі Word іноді виникає необхідність розбити набраний текст на кілька колонок. Зазвичай потрібно розбити не весь текст, а тільки його частину. Давайте в цьому невеликому уроці навчимося це робити.

Припустимо, є у мене ось така стаття, в якій з декількох абзаців необхідно зробити колонки.

Насамперед, що потрібно зробити, так це виділити необхідні абзаци. Якщо потрібно розбити весь текст, то виділіть весь. 

сделать колонки в word

Тепер у верхній панелі шукаємо вкладку «Розмітка сторінки» і кнопочку «Колонки» , натискаємо на неї.

З випав меню вибираємо пункт «Інші колонки» :

у нас відкривається віконечко, в якому можна вибрати кількість колонок, їх розмір і відстань між ними. Також напроти пункту «Застосувати» має стояти «до виділеного тексту» . Після всіх зроблених налаштувань можна натиснути «ОК» .

Вийшло у нас те, що ми і замовляли. Два потрібних абзацу розділилися на три рівні колонки.

Ось таким нехитрим чином ми змогли зробити колонки в word .

Дивимося відео по темі:

vidpovidi

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *